sobota, 17 czerwca 2017

Koniec

Tak więc, nastąpił całkowity koniec opowiadania ,,Nie oglądaj się''. Chciałam zakończyć już w marcu, w drugie urodziny bloga, ale nie wystarczyło mi czasu i chęci. Teraz jednak naprawdę przyszedł czas na prawdziwe zakończenie.

Dwa lata temu powstała koncepcja na powstanie opowiadania. Na początku ,,See a Ghost'' miało być opowiadaniem fantastycznym, a następnie kryminalnym. Wraz ze zmianą nazwy na ,,Nie oglądaj się'', mój blog zmienił swój bieg na całkowicie inną historię. Skończyłam dzieje Even inaczej, niżeli miało być na początku, ale jestem zadowolona.

Zakochałam się w tej opowieści, ale czas się od niej oderwać i zacząć żyć w innym świecie. Nie mogę tego ciągnąć w nieskończoność. Losy Even i Logana, Scotta, Emily, Nicka i Maxine potoczą się w mojej głowie swoim torem, a zainteresowani mogą sobie dopowiedzieć resztę sami.

Nigdy nie sądziłam, że opowiadanie będzie bardzo popularne. Szczególnie, kiedy Blogspot.com stracił powszechne zainteresowanie. Ale miałam nadzieję, że będę miała przynajmniej kilkoro stałych czytelników (gratuluję wytrwałości mamie i mojej przyjaciółce, którym udało si.ę dotrwać do końca). Pozostawię blog tak jak jest - dla potomnych i dla mnie, w razie, gdybym chciała odświeżyć sobie ,,Nie oglądaj się''. Wszelkie zbłąkane dusze zapewniam, że to nie koniec tego opowiadania, ponieważ pewnego dnia spiszę je na nowo. Z świeżymi pomysłami i w odmiennym stylu.

Więc czas pożegnać się z historią, która zabrała mi dwa lata życia, nauczyła mnie nowych rzeczy, zajmowała mi chwile smutku i radości, wywoływała łzy w środku nocy. Będę tęsknić za Even, chociaż to tylko postać, zapisana słowami. Poniekąd, jest ona cząstką mnie. Czymś, co sama stworzyłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz